"Освітній портал"
  ДопомогаПравила    ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

Модель модульно-рейтингової системи оцінювання результатів

 
Нова тема   Відповісти    Освітній форум -> Болонський процес
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
kozubtsov
Студент


З нами з: 14.09.09
Повідомлень: 53
Звідки: Чернігівська обл.

ПовідомленняНаписане: 02.04.2011 22:49    Тема повідомлення: Модель модульно-рейтингової системи оцінювання результатів Відповісти цитуючи

І.М. Козубцов к.т.н., проф. РАЕ, ПНС НЦЗІ ВІТІ НТУУ „КПІ”
Л.С. Козубцова вчитель Мощенської ЗОШ І-ІІІ ст.

МОДЕЛЬ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПОТОЧНОГО КОНТРОЛЮ СТУДЕНТІВ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ


З впровадженням Болонського процесу у вищу школу гостро постало питання оцінювання та перезарахування оцінок студентів – учасників ЕСТS за результати складання екзаменів і диференційованих заліків, оскільки у Європі співіснують багато різних національних систем оцінювання. Тлумачення оцінок значно відрізняється в одній країні від іншої, від одного предмета до іншого, і від одного закладу до іншого, а це може призвести до того, що помилка при перезарахуванні оцінки може мати серйозні наслідки для студентів. Тому шкалу оцінювання ЕСТS була розроблена для того, щоб допомогти закладам перенести оцінки, виставлені місцевим закладом [1]. Вона представляє додаткову інформацію щодо роботи студентів, а не замінює загальні оцінки. Тому студент на заняттях отримує не оцінки, а умовні бали, не розуміючи таким чином природу їх та зв’язку з національною системою оцінювання. Тому слід рекомендувати істотне удосконалення РСО в контексті Болонського процесу. Іншими словами, щоб ЕСТS внесла б ясність, але не перешкодила б нормальному процесу виставлення оцінок викладачами в межах кожного закладу.Метою статті є розгляд алгоритму модульно-рейтингової системи оцінювання результатів поточного контролю студентів в контексті Болонського процесу по визначенню середньої арифметичної (СА) оцінки та перетворення в загальний семестровий рейтинг:
Детально описано цю статтю:
1. Козубцов И.Н., Козубцова Л.С., Козубцов Н.К. Образовательная модель рейтинговой системы оценивание результатов текущего контроля студентов в контексте болонского процесса. [Електронний ресурс] // Научный электронный архив академии естествознания. – Режим доступу URL: http://www.econf.rae.ru/pdf/2011/03/170.pdf.
2. Козубцов І.М., Козубцова Л.С. Модель модульно-рейтингової системи оцінювання результатів поточного контролю студентів в контексті Болонського процесу. [Електронний ресурс] // Научный электронный архив академии естествознания. – Режим доступу URL: http://www.econf.rae.ru/pdf/2011/03/171.pdf.






З розгляду запропонованої освітньої моделі можна зробити такі основні висновки, що:
– використання умовних балів під час оцінювання знань та умінь курсантів, студентів, слухачів полегшує стресову напруженість при оцінюванні;
– відсутні обґрунтовані рекомендації з вибору коефіцієнтів вагомості , які всебічно враховували важливість, трудомісткість та обсягу певної навчальної діяльності студента;
– відсутність зв’язку між балами та національною системою оцінювання;
– студенти не розуміють залежності у вибору важливості, трудомісткості та обсягу певної навчальної діяльності від коефіцієнт вагомості .

Література
1. Європейська кредитно-трансферна система (ЕСТS). [Електронний ресурс] // Європейська комісія. Довідник для користувачів ЕСТS. – Режим доступу URL: http://www.nau.edu.ua/uk/EduProcess/Bologna/ECTS.
2. Положення про організацію навчального процесу за кредитно-модульною системою у Львівському державному університеті внутрішніх справ (зі змінами та доповненнями, затвердженими наказом ЛьвДУВС від 31.08.2010 № 347) / укладачі: В.К. Грищук, Ю.Ц. Жидецький, Н.І. Мачинська, С.Б. Романов. – Львів: ЛьвДУВС, 2010. – 60 с.
3. Методичні рекомендації щодо розробки та застосування рейтингових систем оцінювання успішності студентів з навчальних дисциплін [Текст] / Уклад. В.П. Головенкін. – Вид. 2-ге, виправл. і доповн. – К.: Нац. техн. ун-т України «Київ. політех. ін-т», 2008. – 20 с. – 450 прим.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відвідати сайт учасника AIM Yahoo! Messenger MSN
Показувати:   
Нова тема   Відповісти    Освітній форум -> Болонський процес Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Сторінка 1 з 1

 
Перейти до:  
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете голосувати у цьому форумі


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Ukrainian translation © 2005-2006 Serhiy Novosad