"Освітній портал"
  ДопомогаПравила    ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

Кредитно-модульна система навчання

 
Нова тема   Цю тему закрито    Освітній форум -> Болонський процес
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
astronavt
Студент


З нами з: 03.01.07
Повідомлень: 30
Звідки: Черкаська обл.

ПовідомленняНаписане: 03.01.2007 23:04    Тема повідомлення: Кредитно-модульна система навчання Відповісти цитуючи

Болонський процес - це незворотній процес, складовою якого є кредитно-модульна система навчання студентів. Існує багато різних думок щодо впровадження цієї системи у ВНЗ України. Якщо хтось уже випробував на собі цю систему, то допоможіть розібратися, які плюси і мінуси цієї системи. Дякую.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
astronavt
Студент


З нами з: 03.01.07
Повідомлень: 30
Звідки: Черкаська обл.

ПовідомленняНаписане: 05.02.2007 16:58    Тема повідомлення: Кредитно-модульна система навчання Відповісти цитуючи

Невже ніхто не може щось конкретне порекомендувати ? Обов`язковими є екзамени на сесії, чи ні? Хто розробляє критерії оцінок? Чому вони такі різні для одних і тих же дисциплін, які вивчаються у різних закладах? Чи можна отримати на екзамені оцінку вищу на 2 бали, якщо за поточний контроль набрав FX?
Question Question Question
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
Polyakova
Школяр


З нами з: 03.11.06
Повідомлень: 6

ПовідомленняНаписане: 09.02.2007 17:08    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Доброе время суток, astronavt!

Честно говоря, я, как бывший студент и настоящия преподаватель, категорически против данной экспанции.

1) Уменьшение аудиторных часов я никогда неприветствовала. В данном случае на СПРС выделено 30%?! Нет, где Вы видели студента, который бы всем предметам уделял одинаковое внимание. Его просто не хватит. Могу сказать, что в своё время, будучи студентов, меня очень удручал факт 50-100стр.текста в качестве домашнего задания на завтра. Так это при условии, что тогда на СПРС выделялось около 15%. А 30 % вне университтета я просто предствавить боюсь.

2) Наш ВУЗ (ХАрьковский национальный университет) был в качестве подопытного. Программы составляла каждая кафедры, потом они отвозились в МОН, там они перерабатывались, и ещё при Кремене они были спущены нам.

3) Критерии оценок. Я считаю, что у каждого преподавателя сои критерии оценок в зависимости от того, на сколько большую отдачу своей работы он хочет видеть в результатах студентов.

4) Критерии оценок зависят от аккредитации и статуса ВУЗа. Также от количества кредитов и модулей, которые составляют курс данной дисциплины.(их количество спускается из министерства)

5) С экзаменами вообще туго. Я считаю, что нужно оставить не только экзамен в конце изучения курса, а также вернуть экзамены в середине курса.
Модуль.. кредит... кредит.. модуль..Это все хорошо, но где же проверка на выживаемость знаний? Ведь выучить и рассказать кусочек каждый может: в школе учили... Белеет парус одинокий... и дальше по тексту...
А проанализировать целый курс и сделать квинтэссенцию оного для развития клинического мышления может не каждый. Вот и имеем слабое звено. Раньше экзамены это показывали, и мы просто лишались его...Прощались с ним...По крайней мере на год.. А теперь... 3 бала... Давно известно, что через год сохраняется всего 25% усвоенного материала. В конце курса обязательно должен быть экзамен, чтобы повторить пройденный материал ещё раз для закрепленя его.

6)На счет Вашеговопроса про набранные балы... Это все на месте надо решить: на сколько дисциплина является профильной. Сколько по ней кредитов...И конечно же не надо забывать о личных качествах перподавателя. Это печально, но некоторые преподаватели имеют "любимчиков№ и "нелюбимчиков".

7) Плюсов я в ней не вижу.

Cool Минусы...И эти ещё не все. Я не говорю, что нет учебников, что нет возможности обеспечить студентов интернетом, что нет того рассчета студенты:преподаватели, как на Западе....

Если я Вам хоть как-то помагла, можете написать ответ))
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
astronavt
Студент


З нами з: 03.01.07
Повідомлень: 30
Звідки: Черкаська обл.

ПовідомленняНаписане: 09.02.2007 20:18    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Шановна Polyakova!
Дуже дякую за вичерпну інформацію, але хотілося б ще почитати якісь офіційні документи, крім Тимчасового положення про КМСОНП. Тому що, наскільки я знаю, у багатьох вузах екзамени не відміняються, а тільки за екзамен можна набрати не більше 20 очок і як би ти не старався на семінарах і лабораторних, "відмінно" автоматом ніхто не поставить, а в Тернопільському педуніверситеті зовсім екзаменів немає. То як правильно?
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
Polyakova
Школяр


З нами з: 03.11.06
Повідомлень: 6

ПовідомленняНаписане: 11.02.2007 07:15    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

astronavt, всё, что могу, как говорится.)))

Хотя именно Тернополь проводит конференции по вопросу внедрения болонского процесса))

Могу только дать ссылку на нас)))

Там можно много почитать)

http://www-ukr.univer.kharkov.ua/information/bolon/
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
astronavt
Студент


З нами з: 03.01.07
Повідомлень: 30
Звідки: Черкаська обл.

ПовідомленняНаписане: 11.02.2007 15:23    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Шановна Polyakova! Дякую за відповідь!
На жаль матеріали на сайті Вашого університету застарілі.
Мене дуже цікавлять критерії оцінювання успішності студента, але так і не знайшов конкретної відповіді на мої питання.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
teresita
Школяр


З нами з: 12.05.06
Повідомлень: 5

ПовідомленняНаписане: 27.03.2007 11:46    Тема повідомлення: оцінки Відповісти цитуючи

дякую що хтось цим взагалі цікавиться. особисто мені як магістру, скоро вже захист диплому, взагалі БП в такому вигляді як він у нас у ВНЗ "УКРАЇНА"ь взагалі не підходить. Бо ким же я вийду? хто такі магістри? про них роботодавці нічого не знають, а мій диплом бакадавра взагалі для них - ніщо. А оцінки... кожен вчитель у нас розробляє власну систему як розбити 100 балів на модуль чи два модулі і "что почем". Але зазвичай на підсумковий контроль залишається 30-35 балів - вс інше - поточні бали. І якщо наприклад ти хворів то нічого у тебе з відмінно не вийде... а про кваліф. рівні треба писати ві міністерство!!!
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
Chemical_brother
Школяр


З нами з: 31.08.07
Повідомлень: 6
Звідки: Львівська обл.

ПовідомленняНаписане: 31.08.2007 13:11    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

У Європі БП, відверто кажучи, сильно пробуксовує. Це видно навіть з аналізу міжнародних конференцій по БП- на них постійно приймалось і приймається одне і теж: що уряди країн підтримують ітдітп. Чому Україна, вступивши до БП, як практично одна-єдина країна в Європі, повністю перекроює свою унікальну систему ВО, втрачаючи надбання в організації учбового процесу, створені багатьма поколіннями. Через так зване"впровадження БП" перевірку знань замінюють на тупе тестування, і рівень знань майбутніх магістрів чи спеціалістів з кожним днем все більше катастрофічно падає! Я вчуся на 5 курсі і, спостерігаючи за модульними результатами і загалом за оцінками, за навичками студентів молодших курсів (не в образу сказано), бачу значний спадок рівня знань, яний наступив при постійному переробленні систем тестування та перевірки знань. Ці зміни, на мою думку, просто абсурдні, хоча вони і полегшують життя пересічного студента. Скоро ми зовсім не зможемо логічно мислити, а будемо лише по-американськи відповідати в тестах на питання: "так чи ні?"!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
teresita
Школяр


З нами з: 12.05.06
Повідомлень: 5

ПовідомленняНаписане: 21.09.2007 17:54    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Very Happy дякую за коментар. Якось довчилась за БП до магістра. Тепер викладаю у майбутніх магістрів у ВНЗ. Бачу що воно йде не на краще, нажаль, а просто "тупой и еще тупее".
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
Chemical_brother
Школяр


З нами з: 31.08.07
Повідомлень: 6
Звідки: Львівська обл.

ПовідомленняНаписане: 24.09.2007 08:39    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Дуже приємно, що хтось поділяє мою точку зору. Мені самому недовго лишилось до захисту магістерської роботи. "Магістр хімії" звучить може і круто, але роботу, крім наукової, з достойною зарплатою, наврядчи можна знайти без яких-небудь блатів чи знайомств. А й працюючи в науковій сфері за моїм фахом, на жаль, можна нормально та безпечно для здоров я заробити лише за кордоном. Сумно.
Треба змінювати профорієнтацію та подаватись у музиканти! Idea ...
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
teresita
Школяр


З нами з: 12.05.06
Повідомлень: 5

ПовідомленняНаписане: 24.09.2007 18:02    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Very Happy знаєш, я тобі не заздрю. Хімік - це страшно. А що можна придумати у науковій сфері за твоїм фахом? Взагалі, аби працювати достатньо оівня спеціаліста. Магістр лише для наукової роботи потрібен.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
Chemical_brother
Школяр


З нами з: 31.08.07
Повідомлень: 6
Звідки: Львівська обл.

ПовідомленняНаписане: 25.09.2007 20:39    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

teresita написав:
Very Happy знаєш, я тобі не заздрю. Хімік - це страшно.

Кльовий коментар! Аж сам злякався Smile
Насправді хіміком в науці можна працювати над дуже цікавими, дорогими та перспективними проектами- це перед усім новітні методи лікування раку, специфічна доставка ліків до органу-мішені (specific drug targeting, що дозволяє застосовувати потужні ліки хіміотерапії у конкретній точці, конкр. органі,не вбиваючи весь організм), створення фарб на основі полімерних бактерицидних матриць, які не злущуються під природнім чи бактеріологічним впливом; це створення наночастинок срібла,золота, рідкоземельних металів для діагностики захворювань методом мічених атомів і клітин, дезинфекції зубних каналів ітдітпітдітп.... крутих ідей і їх застосувань безліч.
Тільки коли у нас в лабораторії витяжки працюють на 30-40% і весь сморід реактивів несе тобі в лице, і вся хімія летить у легені, печінку та інші органи, і ти приходиш додому з алергією, то починаєш замислюватись- чи варто воно... Взагалі для хіміка алергія-практично професійна хвороба. Тільки в Європі все абсолютно не так, і повітря у них в приміщеннях свіже..
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
manunja
Школяр


З нами з: 12.10.07
Повідомлень: 10

ПовідомленняНаписане: 12.10.2007 22:06    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Единственное что я могу сказать,это то что до Европпы нам еще ОЧЕНЬ далеко... Но раз уж на то пошло,пускай нам сначало уровень жизни подымут, а потом уж можно про что-то говорить... Я эту систему совсем не доганяю...честно[img][/img]
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
geometrician
Школяр


З нами з: 27.11.07
Повідомлень: 1
Звідки: Київ

ПовідомленняНаписане: 27.11.2007 20:52    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Sad А навіщо нам так потрібен диплом Європейського зразка??? Хіба державі не потрібні молоді спеціалісти, які готові працювати та розбудовувати країну. Краще б подумали про якість освіти та можливість працевлаштування!!!!

А ще, я також студент і можу сказати, що у кожному ВУЗі болонський процес протікає по різному, немає ніяких правил і усі роблять це так як захочуть, в моєму випадку просто знущаються над студентами, кожного семестру змінюючи правила не на користь студентів!!!

а ще є багато недоліків, цілком згідний з Polyakova
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
Ximik
Магістр


З нами з: 13.04.07
Повідомлень: 157
Звідки: Київ

ПовідомленняНаписане: 09.07.2009 18:55    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Подскажите, где можно прочитать какие-либо положения болонской системы. Например, определение терминов "кредит" и "модуль", система оценивания знаний, положение о начислении баллов, шкала переаода баллов в буквы (оценки), а то вразных универах она, как оказалось, разная.
В инете в поисковиках ничего конкретного не нашёл. На сайте МОН тоже ничего, кроме общих фраз типа "Болонська система - це дуже хорошо і перспективно", "Болонський процес є етапом євроінтеграції" і т.д.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
vsilic
Доцент


З нами з: 21.12.08
Повідомлень: 414

ПовідомленняНаписане: 09.07.2009 19:23    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Оьщие документы можно прочитать на сайте МОНУ (www.mon.gov.ua). Но конкретики Вы там не найдете. Это связано с тем, что в Европе, в отличие от Украины, вузы автономны и сами принимают решения по всем внутренним вопросам. Собственно, Болонская система и появилась, как попытка немного унифицировать организацию высшего образования в условиях резкого возрастания трудовой миграции.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
mushka
Школяр


З нами з: 24.04.09
Повідомлень: 1

ПовідомленняНаписане: 09.07.2009 20:22    Тема повідомлення: Болонський процес Відповісти цитуючи

Ximik написав:
Подскажите, где можно прочитать какие-либо положения болонской системы. Например, определение терминов "кредит" и "модуль", система оценивания знаний, положение о начислении баллов, шкала переаода баллов в буквы (оценки), а то вразных универах она, как оказалось, разная.
В инете в поисковиках ничего конкретного не нашёл. На сайте МОН тоже ничего, кроме общих фраз типа "Болонська система - це дуже хорошо і перспективно", "Болонський процес є етапом євроінтеграції" і т.д.

Привіт! Спробуйте зайти на сайт Львівського державного університету внутрішніх справ. У цьому закладі розробляли Положення про організацію навчального процесу за кредитно-модульною системою навчання та відповідні Методичні рекомендації до цього. Можливо, щось і стане Вам у пригоді.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
Показувати:   
Нова тема   Цю тему закрито    Освітній форум -> Болонський процес Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Сторінка 1 з 1

 
Перейти до:  
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете голосувати у цьому форумі


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Ukrainian translation © 2005-2006 Serhiy Novosad